27 maj-09

Hej hopp!

Sitter här i natten och kan inte sova.. Blodsockret spökar och tankarna går på högvarv.
Sitter och lyssnar på dansband!? varför?
Kanske ska bli min nya favorit-genre 
Nej det ska det inte.
Men vissa låtar svänger ju ;) haha

ska upp om 2,5 timme. 
USCH!

ingen del av min kropp är trött men det kommer väl när jag väl ska gå upp..

Aja..

Kram kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Malin Widell

Hej Ansa,

Jag måste säga att jag tycker du e helt enorm som orkar allt du har att gå igenom med Leo och skolan. Jag var helt kanon slut sista terminen på gymnasiet. För mig var det mest skolan, jobba, äta och sova bäst jag hade tid, men vad sköööönt det var när de var över och vilken otrolig saknad det känndes som, skumt va???

Berätta lite vad du/ni gör på en ungmamma grupp, vad säger man, hur gamla e de andra mammorna? Jag skulle velat sett din lille krabat "live".

Ha de bäst å ta hand om dig (å Leo så klart) hälsa familjen med.

Kramar!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-27 @ 13:06:30

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0