25 maj-09

BAAAAAAAAAAAAAL idag!!!

Och jag har urinvägsinfektion förmodligen! :P Kul..
Inte fått sova mycket inatt.. Hade en djävulsk magvärk inatt när jag skulle sova och sen vaknade leo vid 4 och vid 7.. Somnade säkert vid 2 innan det. Eller nåt.

Bajs på det!

aja, intressant vetande för er :P

Klockan är 8 nu och jag får inte sova för min kära son <3 haha..Han är gooo <3 sitter vid sitt babygym och leker nu och är sååååååååååå söt...Får hoppas det går bra med balen ikväll ändå men antar att det blir en snefylla.. USCH!
Kanske inte ska dricka så mycke?

Nu fik jag upp min goding.. Han tröttnade på gymet...Han är snart 4 månader.. shit va tiden går snabbt.. Och snart kommer mine hem :)..

ska till läkarn vid 11.30 idaaaa.. Hinna göra frisyr och smink och så med.. 



Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Helt bedårande det lilla livet:), Tack för dem fina filmerna, det var roligt att få en inblick i hur dopet och så såg ut och hur det var. Krama om Leo ifrån mig så syns vi ikväll!!Kram Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-25 @ 09:09:23
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas du fick en jättebra balkväll!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-25 @ 20:51:00
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0