16 maj-09, Leo gos <3

Hej hopp!!

Idag har leo vart ifrån mig nästan hela dagen :(
och ikväll ska jag ju iväg igen...

Känns sjukt jobbigt.. Mamma tog med sig Leo till min mormor..

Idag har vart en tråkig dag :P haha..
Känns som om mina dagar bara är tråkiga nu förtiden :P haha.. 

Imorgon ska jag till Frillesås :)
tror jag..
Hur fan ska jag då hinna plugga?
Hummm
haha.. Aja det blir väl bra på något sätt.

Krams


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Hoppas du har en riktigt bra kväll! Kramis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-17 @ 00:05:45
Banan inskickad av: Anonym

we want more update;). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-20 @ 09:37:51

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0