12 maj-09, Leo gos!

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan och gjort min redovisning av projektarbetet.. Det gick jättebra :D.
Men blir nog inge jättebra betyg på den filmen :P..

Sen har jag vart på drottning silvia med Leo igen för att vara på återbesök och det gick jättebra =)
Och så ledarskapen var jag på sen i skolan så det har varit massa fläng fram och tillbaka!

Och nu sitter jag och har tråkigt och småplugar lite men är så less nu!
Less på det mesta och vill att något kul ska hända... Nu är det inte kul.. Bara stressigt och mycket att göra och ändå blir inget gjort utan jag antingen flyr problemen eller så sitter jag och göra ingenting.

BLÄ!

Hejdå!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hej sötis. Du är så bra! Man har ups och downs. Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-13 @ 22:18:53
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Mine

jag vet nagot kul! det ar exakt 5 veckor kvar tills jag kommer hem, sa da maste vi gora nagot kul!!!



love u!!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-14 @ 01:26:14

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0