11 maj, Tankar.....

Egentligen behöver jag sova nu.. Men det går liksom inte..
Leo är småvaken och gnäller till ibland.. och jag har en massa dumma tankar.. Som vanligt?

Hur gör man när det känns fel och man känner att man inte kan säga till?
Detta har dock inget med Leo att göra.
Just nu känns rätt mycket rätt hopplöst bara. Jag får inte riktigt ut det jag vill ur livet. Jag tror jag gör rätt men sen går det fel. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra, vara, tänka eller bete mig för att jag ska må bra.

Presentation av projektarbete imorgon.. Fy satan!
Och inte är jag helt klar med utvärderingen heller. 
Allt knyter sig i magen nu..
Mycket att göra, tänka på, vilja och måsta men så lite tid och ingen ork.

Kroppsligt vill jag ha dig men mentalt så hänger jag inte med.
Jag har väl aldrig varit särkilt känslosam av mig ändå fast ändå så är jag det?
Kanske för känslig? Vad är felet?

Blää..
Behövs INGA kommentarer på detta inlägget!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0