10 maj-09, Leo över 3 månader.

Hej hopp gummigalosch!

Hoppas allt är bra med er!
Jaa tydligen fanns det folk som ville veta när jag drack kaffe men jag kan då berätta för dig Emelie att jag inte dricker kaffe :P haha.. Som du borde veta! :P haha
Men för er som vill veta så sitter jag nu och dricker te som smakar pellets.! MUMS!

Det ska vara bra för mjölkproduktionen :) Såå jag får stå ut :P haha

Inatt har jag och Leo sovit borta i frillesås.. Var meningen att jag skulle hem igår men blev för trött för att köra hem så vi fick sova där men det gick bra ändå! Va mys!

Nu idag så ska jag sitta och plugga hela dagen tyvärr.. :-/ Tråååk!
Och imorgon så ska vi till drottning silvia på återbesök. :)

Nepp nu ska jag fortsätta mitt pluggande och itne sitta här och dåsa..

SNART STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Typ bara 3 veckor kvar.. Det är HELT otroligt! Tänk att jag kommit så långt? Den här dagen trodde jag aldrig skulle komma!.. 

Haha puss hej!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Jag veet faktiskt det, men jag var ju tvungen att retas.



Hade du kul i frillesås? :D



Snart är du tant Annalisa på 72 år!

kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-10 @ 15:06:49
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0