25 mars-09, Leo 6 veckor och 5dagar.

Hejsan!!

Emelie undrade vad jag menade med att de inte har fasta tider..
Jag menade at dom inte har fasta tider så att de arbetar varje mån-fre 8-17.
Ibland jobbar de ju natt och så =)

Humm..
Idag händer inte mycket. Ska la plugga!! Wiee!!
Känns som om det enda jag gör är att plugga när jag har lite tid över..
USCH!!!

Ska maila en lärare nu också och höra om tider då jag kan göra läxförhör.. och prov...
Leo sitter i mitt knä och är allmänt underbar just nu!! :D
Han är såååå GOOOO!!!

Ne nu vet jag itne vad jag ska skriva mer och ska plugga innan jag går ut med voffsarna..

PÖSS!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emilia

Vad fina ni är:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-25 @ 10:26:26
Banan inskickad av: Emelie

Schnygga familjen!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-25 @ 18:34:55
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Jens H

Forskande blick där på andra bilden. :) kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-30 @ 21:37:04
URL: http://jaentz.blogspot.com
Banan inskickad av: Anonym

Neej nu tycker jag att det är för dålig uppdatering:P hahaha..Kram på dig tjejen//Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-02 @ 12:16:49

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0