19 mars-09, Leo 6 veckor imorgon

Hej hopp!!

Imorgon blir Leo 6 veckor :)
Idag var vi på sjukhuset med Leo eftersom han spytt så mycket men det verkar inte vara något fel med honom.. Ska försöka mata honom mindre och kortare så får vi se om det blir bättre.

Ska försöka plugga nu och se om jag får det för leo :P Han verkar bli lite orolig nu när han märker att jag inte håller i honom men ska göra ett försök :P haha..

Vardagen med Leo går jättebra nu och jag tycker det är underbart toppen att vara mamma till min underbara son <3 finns ingen så vacker och underbar som honom <3..
Och han växer så det knakar!!!!!!!!!! I början kunde han ha 50 kläder men nu är det bara 62 kläder som funkar och han väger redan nästan 6 kg!!! Min lilla tjockis <3 hihi.

Neee nu ska jag sätta igång med plugget...

Bye
Kraaam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Han är en sån fin liten tjockis! :D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-20 @ 10:02:47
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0