15 mars-09, Leo 1 månad och 1 vecka och 2 dagar.

Hej hopp alla!

Jag sitter här med världens halsont!! USCH! Och stackars Leoplutten är också sjuk :(..

Igår var jag och tränade med pappa på morgonen och sen var vi och firade farmor, fast på sjukhuset där hon låg.. Sen gick hela familjen ut och åt på mcdonalds,haha. SUPERTREVLIGT men inte gott :P haha..
Idag har vi haft vipdip möte och vi har varit och kollat på hus. :-).. Klockan är 14:30 och jag är SUPERTRÖTT!!

Såå nu har jag klagat klart.. Usch va jag måste sluta klaga!!
Vi ska äta fisk idag :D kokt fisk med potatis och det är sjukt vad jag är suger på det!! Blir alltid det när jag är sjuk xD haha..
Leo sötnosen ligger bredvid datorn och sover nu.. Han sover jämt känns det som :-/ utom på morgonen och natten :P haha.. Fast lite på natten med. Tror att han gör det för att han är sjuk, innan han blev sjuk började han ju bli mer vaken :(..
Hoppas stackarn blir frisk snart.. Mammas hjärta får inte vara sjuk!!

Nu ska jag plugga lite!! :)
Hoppas allt är bra med er!!

KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0