13 mars-09, Leo 1 månad och 1 vecka..

HEEEJ!

Nu har jag inte skrivit på ett atg men nu kommer ett snabbt inlägg ;)
Leo växer och växer och är världens underbaraste bäbis!! Vi har haft lite probnlem med sjudomar och mammor som inte fått sova på nätterna därför har det inte blivit något bloggskrivande.. Men inatt har vi sovit toppen :-D.

haha och precis när jag satte mig här var Leo världens gulligaste och började suga på min hand :P haha ni ska få se video..

ikväll blior det filmkväll med Linda :D toppen!!
Och jag har fått nya tabletter mot smärtan i brösten.. får hoppas den försvinner denna gången.. Annars får jag helt enkelt stå ut bara...

vet inte vad mer jag ska skriva :P
testade mina jeans jag hade innan graviditeten idag haha dom  va aldelles för små men nu ska leo äta så jhag måste gå ^^

Kraaaaaaaaam  
 

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Söööötnoos! :D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-13 @ 13:07:51
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0