8 juni-08...

Hej hej!

Känner mig småsjuk men har ändå varit och köpt kläder till leo idag :D
Och så har jag läst tidningen för den som var intresserad av det :P

Skulle kolla på en kompis som spelade fotboll också men det missade jag eftersom jag för en gång skull lagade mat här hemma :P haha..
Det blev köttfärssås och spaghetti..

Leo har varit JÄTTEgrinig idag, stackarn!
Undrar om det inte är tänder på G. Han tuggar som en galning på mitt finger ibland.
Men han blev assöt i sina nya jeans :D:D:D:D haha..
Dom har hängslen och allt ;) Fint ska det va!

På fredag ska jag börja mata honom med fast föda :D
Ska på möte på bvc oxh lära mig allt om det då :P haha..

Vet inte vad mer jag ska skriva..
Kraam!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Spännande, innan du vet ordet av käkar han revbensspjäll.

:)

kraaam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-08 @ 21:21:58
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

skojsigt med nya kläder till Leo:) . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-08 @ 21:51:26
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0