4 Juni-09, STUDENTEN IMORGON

HEEEJ!

Imorgon är det studenten som stundar!
FAN VA GÖTT men ändå läskigt. Va ska man göra av resten av livet?

Jaja, Leo är iväg hos sin pappa nu! GUD va jag saknar den lilla krabaten. Känns som om någon har tagit bort en del av mitt hjärta. Men men vi får väl hoppas att han är snäll mot sin far (eller ger honom ett helvete så han vet att det inte är en dans på rosor, Mohahahha) men det vet han nog redan:P haha

Just nu sitter jag med flätor i håret, så som man hade det nrä man var liten, för att jag ska få krulligt hår. Här hemma är vi inte så moderna att vi har locktänger :P hahahah xD
Vi har tappat bort vår sån :/..

Får hoppas det blir en toppen dag imorgon.. Leo ska komma dit en stund iaf så jag får se honom lite.
Mamma älskar dig grabben! Finns inget viktigare för mig än du!

Usch
Kan inte sova!

Kram hejs!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Malin Widell

Hoppas du får en toppen dag på Studenten tjejen!!! Ta nu vara på hela dagen så mycket du bara kan!!!

För du har tagit studenten,För du har tagit studenten,För du har tagit studenten. Fy fan vad du é bbbrrraaaaaa!!!



Xx Oo . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-05 @ 14:58:50

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0