31 maj! Mammas dag!

Hejsan!

Idag vare morsdag! Jag, mamma, mormor, syster och morfar var ute och åt på esters. GOTT GOTT!
Leo har varit en lita gnällaspik. Tror han är lite småsjuk.

DENNA GLÖMDE JAG PUBLICERA IGÅR
Nu är det 1 Juni..

4 dagar kvar till student. 16 dagar kvar till favorit mine kommer hem! 21 dagar kvar tills syster åker till skottland.

Idag har vi varit ute och cyklat och hållt på.. Leo har varit mestadels med sin mormor men var med när vi handlade inför studenten.. Eller ja han var med sin mormor när jag och johan var ute och cyklade :)

ÄTIT JORDGUBBAR IDAG :D Fy satan va gott!!

Nää nu ska jag göra något vettigare.. 

Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Jag minns det som om jag var med på Esthers, men jag kanske minns fel :P

haha.

Kraaaamis på dig, jag vill också ha jordgubbar!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-02 @ 18:59:55
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0