3 Juni-09, Lugn dag!

Hej hej!

Idag är första dagen på länge som jag inte har NÅGOT jag måste göra. Förutom att ta hand om leo men det känns inte som ett måste det känns som ett privilegie. 
han har vart en goding idag. Ganska nöjd men mycket trött så han blir ju lite grinig när han är trött.

Nu sitter han i sin babysitter och ser allmänt nöjd ut med livet. Han kollar runt och filosiferar eller hur man nu skriver det. 

Snart är det student.. Bara imorgon kvar sen går jag ut! Fattar inte hur det är möjligt men det kommer förmodligen regna :/..
Aja.

Är det någon som läser bloggen som mamma glömt bjuda in får ni gärna säga till. För jag är inte med på inbjudningarna och vill at alla ska känna sig bjudna hit :P haha

aja.
Jag har hittat en ny favorit låt.. 
Så sorglig men fin.

http://www.youtube.com/watch?v=dYub1neLZmA


Check it out!

Have a nice day!
Krams!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas jag är bjuden! :P Puss söta systeryster. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-04 @ 00:08:59
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0