28 Juni-09, VARMT!

Värmen är böljande just nu!
Städat hela dagen och nu har leo somnat så jag passar på att sitta här en stund.
Orkar inte mycket mer :O Har rensat ut alla leos kläder nu som inte passar och lagt dom i förrådet :D.
Ska sparas till nästkommande barn :)
För fler ska det bli, någon dag i framtiden.
Måste handla mer kläder till bubben snart, men väntar tills det kommer pengar nästa gång. Har väl en tusenlapp kvar denna månad och det ska räcka till Leos mat och blöjor och skit.
Sen om det finns lite över till nästa månad kan man ju köpa fler kläder än jag tänkt ;)

Nu ska jag försöka hitta på något kul, leo kommer väl vakna och vilja ha mat om en halvtimme.

Har bilder på min bilddagbok för den som vill se på det, orkar inte lägga ut bilder här på bloggen.
http://lingonlime.bilddagboken.se

Kraam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0