25 juni-09, Tänder påväg ut :D.. SOL!

Hejsan!!

Har sett den första lilla tanden på leo nu :D:D.
Eller ja det är lite vitt på underkäken :D Guuuud så spännande!
haha, men han är en liten grinpelle nu min gos.. Men inte så konstigt. Måste göra skitont!

Leo hade haft det jättebra hos sin pappa och vi hade en trevlig pratstund innan han åkte hem, eller nåt :P haha.

Hade en underbar kväll och natt hos Linda :D Sjukt skönt att få sova en hel natt nästan xD haha. 
7 år av vänskap gumman! Det är inte dåligt det ;)
FLER ÅR SKA DET BLI!

Nu ligger leo och sover, han blir nog jättetrött och så av värmen och av att ha ont i munnen :O..
Han fick en värktablett innan med för han var så himla ledsen :(.. Hjälper värktabletterna mot den sortens tandvärk?

Jag har köpt en ny mobil idag :D.
Mumma ^^
Och sen har jag fått soleksem :P hahahah

Jaja,
Hade en underbar dag igår och en underbar idag :D
Mycket tack vare dig Linda!
Du är bäst!

Skönt att ha min skatt hemma igen!

Om du väljer att skaffa barn, så väljer du att ha ditt hjärta springandes utanför din kropp för resten av ditt liv!

Nu ska jag väl göra något annat vettigt :P Jag är inte så bra på att blogga :P
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Jo jag tycker att man skall vara JÄTTERÄDD om en nära vänn, att se till att ingen känner sig utanför ser jag som en plikt som nära vänn. Att man inte tar varandra för givet är oerhört viktigt. Ensam tid håller jag med om det är också viktigt <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-28 @ 00:28:05
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0