2 Juni - 09

3 dagar kvar till studenten!

JAA emelie du var med men glömde skriva till det igår när jag publicerade inlägget men nu är du med :D

Idag har jag inte gjort mycket vettigt :P

Ungmamma grupp.. Vi var 4 mammor med bäbisar där och satt och snackade. 
Om allt och inget.

Nästa gång är det avslutning.

Sen var jag med pappa och handlade. 

Nu sitter jag här och sitter.

Jaja..

Leo kanske börjar få tänder. Han tuggar hela tiden på fingrar och är grinig mest hela tiden.
Men han är förkyld med så kanske är därför han är gnällig.

Men hans mamma älskar honom ändå! 
Han är det bästa i världen, sötaste och finaste. Mammas älskling <3

Krams!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0