17 juni-09, TRÖTT.

Hej hej!

Idag har vart en händelserik dag, eller nåt.

Kärleken  i mitt liv är just nu bortvald. Dock inte kärleken till Leo men kärlek mellan man och kvinna. 

Men men
Har träffat min fina syster och gjort och ätit pannkakor och suttit och snackat lite :D MYYSS!
Ska få låna lägenheten förmodligen xD. Får se om man vågar sig in och bo där med Leo xD.
Ska ju vara utan Leo på Onsdagen så då kanske man ska se om någon vill gå ut? Eller nåt.
Får se vad som händer.

Något kul hoppas jag.

Jaja.
Har inte mycket att skriva idag.
Livet känns lite småtråkigt.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Haha, känns livet småtråkigt?

Med en sovande syster. jaja. :P

Du händer nog snart nåt kul ska du se.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-17 @ 23:08:10
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0