16 juni-09, Handlar för mycket när man är låg.

Hej hej!

Jag snackade med Linda för någon dag sen om att man alltid handlar för mycket mat när man är låg. 
Det fick jag bevis för idag.
Var inne på ica för jag var låg så skulle jag handla lite för att jag var låg. 
Jag handlade en pucko och naturgodis.
Det hela blev ett kalas på 98 kronor..
Nog för att naturgodis är dyrt men 98 KRONOR! Lite väl mycket tycker jag.

Vi har iaf vart ute idag, vid kungsmässan en stund.
Och så har vi badat.
Leo har fått bada med sina nya badleksaker xD haha.. Men han hade inte så stor nytta av dom än. Men ändå!

Lite läskigt det där med att vara ensam med Leo på stan när man blir låg tycker jag.
Tänk om jag inte hinner handla det jag behöver?
Om jag svimmar.

En av mina andra större saker som jag är rädd för är att leo skulle bli stulen.
Mördad.
Känns så onödigt att gå runt och vara rädd för det.
Men man hör ju så mycket på nyheter och skit.
Hur ska man göra för att sluta oroa sig?

Kraam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Päps

Gumman,

du är bäst. Du lär aldrig släppa Leo ifrån dig! Jag får ju knappt låna honom hemma. :-). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-16 @ 20:30:24
URL: http://www.vipdip.se
Banan inskickad av: Emelie

Svårt att sluta oroa sig. Se bara på mamma. :)

Men det är så det är.

Kraaaaam!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-17 @ 00:01:06
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ahww tack så jättemycket!! :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-17 @ 14:35:50
URL: http://saabiina.blogg.se/
Banan inskickad av: Marie

Har du aldrig med dig druvsocker och frukt på stan då? Jag skulle aldrig gå utanför dörren utan druvsocker. Då slipper paniken komma att man måste in och handla :) Kan sockret få gå upp lite och sen går man och handlar :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-17 @ 21:17:21
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0