15 juni-09, Leo sover, jag vilar.

Hej hopp!

Idag har vi hunnit med en del, jag och den lilla mannen xD.
Vi gick upp vid 9 EN ASTRÖTT mamma men en energisk liten son :P Då kunde jag inte annat än att ligga i soffan med täcket på och ha leo i hans gungstol och så satt jag och gungade på honom. Efter han hade ätit då förståss. Först mat, maten kommer alltid först. 
Vid 10 började jag vakna till lite mer och hade bus och lek med mitt hjärta. Vi övade på att ligga på mage, eller ja vi och vi. Leo övade på att ligga på mage, men han tycker det är roligare att öva på att stå så vi fick byta övning ganska fort. 
Vid halv 11 gjorde jag lite frukost till mig själv och åt, mums!
Sen blev Leo lite grinig vid 11 och ville sova vidare så då fick han lägga sig.
Under tiden passade jag på att duscha och städa undan lite. :)
Sen gjorde jag iordning lite mer mat till leo vid 12 tiden för vi skulle ut. Så han fick äta innan vi gick :)
Så har jag åkt runt och kollat och kollat och sen tillslut KÖPT MIG EN NY KAMERA :D För 3000:- ungefär med trygghetsgaranti på 2 år ^^ haha.. 
Sen var vi på apoteket och beställde infusionset och liknande till mig och så var vi och handlade plastskedar till Leo som han ska ha nu när han äter pureer.
Sen kom vi hem och lagade palsternackspuree och tog hand om disken lite :P
Nu har leo ätit och somnat igen, mammas gos. <3

2 dagar kvar tills mine kommer hem :D WWWIIIIIIIEEEEEEE!!!!!
Fan va härligt det ska bli att få hem dig gumman!
Du har varit så saknad.

För att komma IGEN till mina tankar.
Min blogg är ju inte jättepopulär. Inte så många som läser den.
Men jag tror jag vet vad det beror på.
Jag är ju inte särkilt extrem. Visst, jag är ung mamma. Men jag lever ju inte direkt något liv där jag är ovän med pappan till Leo. Jag är en GANSKA vettig person. Jag har aldrig haft kontakt med socialen. Jag har gått ur gymnasiet UTAN ETT ENDA IG! Jag har en ganska ljus framtid framför mig. 
Borde man göra något för att bli mer intressant?
Isåfall, vad?

Kraaam!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Jag vet! Du borde lägga ut nakenbilder! :D

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-16 @ 00:48:30
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Päps

Över min döda kropp!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-16 @ 20:32:48
URL: http://www.vipdip.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0