15 juni-09, Leo sover, jag borde med.

Hejsan!

Som rubruken säger. Leo ligger och sover och det borde jag med.
Jag kan bara inte sluta fundera.

mina tankar går i ett, som ett virrvarv. Eller vad det heter. 
Tänk er en tornado. Den går runt, runt och runt. I den finns det en massa saker. Man ser inte varje sak särkilt länge innan dom försvinner eller blicken hamnar på något annat. Så är det med mina tankar.
Jag hinner inte tänka klart dom, jag kanske skippar början av tanken och inte fan stannar den kvar särkilt länge.

Min far har fyllt 49 nu, den 14e Juli.

Vi kollade diabilder på när han och mamma var i skottland.
Det fick mig börja tänka. Bara en kort tanke. Sen var den borta och jag fortsatte som vanligt.
Men tanken var:
Gud va fort tiden går, snart kommer jag vara där pappa är. Men Emelie och björn är mer lika mamma och pappa än jag och någon parner jag har någonsin kommer vara.
Dom åker till skottland nu! Kul.
Kommer jag någonsin få uppleva sånt?
Har ju Leo och tänka på. Han är viktig. Viktigast.
Jag kommer uppleva mycket sånt med Leo =)
Kommer personen jag väljer att spendera resten av mitt liv med acceptera det?
Det måste han, men till vilken grad kommer jag behöva att han gör det?
Är en ganska svag människa när man tänker efter.
Kan säga ifrån, får det som jag vill ibland. 
Men inte med han som jag vill det riktigt.
Eller jo. 
Ska jag vara starkare?
Ska man tjata mer?

Så går väl mina tankar eller nåt.
Ingen tanke är färdig tänkt.
Inget blir klart, allt halvfärdigt.

För er som inte vet det.
Igår hände något konstigt.
Jag fick veta att det finns en kille som tycker om mig väldigt mycket.
Men jag vet inte om han är beredd att ge så mycket som jag behöver.
Men vet inte heller hur jag ska göra för att kräva det jag vill ha.
Det blir bara fel.
Han har bättrat sig till tusen, han är go!
Men kommer det räcka?
Kommer jag kunna älska honom tillbaks?
Jag längtar efter att se vad han hittat på.
Tror det blir av.
En romantisk date.
En romantisk handling blev av iaf. Jag har aldrig haft någon som ändå kämpat så för mig.
Men ändå gör han det inte?
Han gör stora saker, men dom små glömmer han av.
Han bryr sig inte. Hatar tjat och älskar att retas.
Är det bra så bra att jag kommer stå ut med det?
Kan ju inte förvänta mig att folk ska göra exakt som jag vill jämt heller.
Han har blivit bättre på att lyssna :)
Och tar mig på alllvar.

JAJA
Vi får se hur det går.
Vi får se hur jag känner.
Men att jag tänker så mycket.
Tyder på..
att jag kanske är kär?

Han är så FRUKTANSVÄRT mysig!

HAHA
Nu kanske ni fått höra mer av mina tankar än vad ni vill..
Men detta var bara ett inlägg där jag skrivit ner allt som jag tänker på just nu..
I skrivande stund.
Har väl fått någon slags skrivar inspiration...

MIDSOMMAR SKA BLI ASKUL! :D

Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Jag går i mammas och pappas fotspår.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-16 @ 00:51:36
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0