12 Juni-09, Leo har vart på bvc.

Hej hej

Idag har jag vart med Leo på bvc..
Han vägde 8800 min lille tjockis!! :P 
Det var lite för mycket så får väl försöka mata honom mindre men undrar om jag kommer orka med en skrikande bebis så mycket varje dag..

jaja.. Det löser sig väl..
Kommer inte ihåg hur lång han är men kollar det sen.. 

FY satan vad jag hostar idag..

Fikat med Linda, Emilia och Rickard också :D
Kuuuuuuuuuuuuul!

Jaja.. Ska gå och kolla till leo nu. Han har sovit oroväckande länge nu :/..

Kraaaaaaaaaaaaaam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas det var lugnt med honom.

Du får krya på dig sötis!

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-13 @ 00:00:44
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0