10 juni-09, Leo är hos mormor :(

Hej hej!!

Är lika sjuk idag fast mindre feber skulle jag gissa på!
Men halsen gör galet ont och nu sitter jag och kollar på seventh heaven :P shit va längesen det va man såg det. 

Leo är hos min mormor idag eftersom jag inte vill smitta honom men det har jag väl säkert redan gjort :(..SAKNAR HONOM!! Min lilla guldklimp!

Idag blir det nog så onyttigt att jag äter glass till frukost. Ska se om man kan lindra det halsonda då :) det hjälpte igår men hjälper ju bara en liten stund :P Men ändå! Bättre än inget.
Fast tar nog ett tag tills jag kan äta någonting alls.
Och sen känner jag att detta är extremt ointressant för er att veta :P

Usch, har snart suttit här en timme och försökt fundera ut vad jag ska skriva men känner mig fruktansvärt oinspirerad. Är inte lika bra som andra på att skriva :P

Please god give me some luck!
Så kan jag väl sammanfatta hur jag känner för livet just nu.
Kan det hända något kul, bra och underbart?

7 dagar kvar tills mine kommer hem och mindre än en månad kvar tills jag fyller 19
YEY!
Och mindre än 8 månader kvar tills leo blir ett år! haha

Mine, vi måste hitta på något direkt när du kommer hem!! Du måste ju få träffa leo :D
Igår var det avslutning på ungmamma gruppen :(.. Det sätter inte igång fören i augusti igen..

Och snart börjar unga mödrar på tv igen :D:D:D:D:D:D:D:D
haha Torsdag den 18 juni klockan 20:00

Kram hejs!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Krya på dig din Kyckling!

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-10 @ 23:35:09
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: mormor

Hej sjukling tack för att jag fick låna Leo i går. det var sååååååå mysigt att ha honom alldeles själv. Synd att jag fyllde så många år i dag annars skulle jag kidnappat honom snart igen. Har haft träningsvärk i rumpan idag och ryggen är inte vad den har varit. Men om det krisar så ställer jag upp.Puss och kram från mormor.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-11 @ 21:21:58
Banan inskickad av: shorty

Tja! såg din kommentar inne hos csundstrom.blogg.se om låten du krossa allt för cash. varför ska inte dom orden vara med om hon är en bitch och en fitta?



jag tror inte riktigt du förstod låten i sig eller vad hon gjorde? jag tror inte du hade kallat din vän som du haft i 9år för "gumman" om hon snor ditt bankomat kort och länsar hela ditt konto precis efter löning :)



MVH . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-12 @ 15:25:10
URL: http://shortydaqueen.blogg.ses

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0