9 juli-09, Tråååk!

Hej hej!

Nu har jag stått och gjort massa puree till leo :D Eller ja massa och massa.. 4 burkar. Men det är lättare så än att hålla på att frysa in!
Ska köpa lite mer burkmat till honom så jag får lite fler burkar :)
Mamma hade köpt hem morot och palsternacka (och så snodde jag lite potatisar) haha.
Det räckte till 1 portion ikväll som står och väntar på honom och sen 4 burkar som sagt :P haha
Han ska få morot och palsternacks puree, potatis och palsternacka, potatis och morot och morotbanan pure :P 
haha vet att det låter konstigt med morotbanan men det smaka faktist okej xD dom sista morötterna räckte inte till en burk så improviserade och testade med banan.. Det blev helt okej, får se vad leo säger. Ska testa det på honom ikväll ^^ Han borde vakna nu så han somnar sen :O..

HAHA så nu vet ni vad han ska äta dom närmsta dagarna :P hahah

Jag ska gå och väcka leo :P
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Gott!

Räcker det till mig med? :D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-09 @ 21:13:11
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0