8 juli-09, skitbörjan på dagen!

Hej hej!

Nu för en gång skull tänkte jag skriva om min diabetes. Jag brukar oftast inte ha så stora problem med den men idag har inte varit roligt.

Inatt har min pump valt att lägga av, batteriet dog.
Imorse vaknade jag på ett blodsocker på 20,9(jättehögt för mig, brukar oftast ligga under 13 och när det dessutom "har växt till sig av rist på insulin, då är det BAJS)

Sen har jag inte gått ner till mer än 17 just nu, är helt svag, varenda muskel i kroppen värker och vill bara gå och lägga mig. Har ringt in Leos moster som ska komma och hjälpa mig. Känns lite hemskt och jobbigt när man inte kan ta hand om sin sötnos själv. Och hans mormor är också sjuk, förkyld,
Just nu vill jag bara spy, det tyder väl inte på något bra?
Borde nog kolla ketoner men det är nog inte så illa att man borde åka in.
Jag klarar ju av att sitta här. Får inte sova för mamma, hon har fått för sig att jag ska hamna i koma då :P (men hon är överdrivet orolig, det är ju hennes barn det handlar om) Förstår henne mer och mer varför hon är som hon är. Övereskyddande och allt. Kommer nog bli sån mamma jag med. 

Just nu vill jag bara sooooova! Sova fram till lördag.
Kan man inte hamna i en minikoma? :P haha..
Nej usch. Vill inte det. Vill vara med leo, krama honom och ta hand om honom. Men det ska bli skönt att han åker till Emil lördag - måndag. Kommer sakna lillskiten men behöver få vila upp mig lite. 

Han har dessutom kommit in i en period när han skriker HELA TIDEN! nästasn.. Kan bero lite på vaccinationerna också men har haft riktigt jobbiga veckor, dom som vart. 

Han kommer nog ur det snart :)
Även leo växer och blir äldre ^^ han är ju redan 5 månader nu. Mammas lilleskit! 
Jag tror jag ska gå och försöka blunda en stund för nu ligger leo och sover..
Jag har matat honom nu och sen lagt honom så lite orkade jag med att göra ^^ Och mata leo kräver tålamod :P Han skriker sig verkligen igenom matstunderna xD Men han är underbar!
Jag älskar min lillskit och vill ha många mer <3
Så fantastiskt underbart är det att ha en sån liten människa som man älskar över allt annat i hela världen

KRAM på er. Nu ska jag sova!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0