4 Juli-09, en tripp till göteborg väntar.

Idag ska jag och Leo in till göteborg :D
Vill nu att klockan ska bli 13 så man kan åka snart :P Har vart uppe sen klockan sju ^^ haha..
Men kanske ska ner till kungsmässan en sväng och handla ramar. Tänkte låta Leo vakna först.
Men man kanske ska vänta med att köpa ramar tills man kommer in till gbg?
Jag vet inte men just nu är jag extremt uttråkad :P Hatar att inte ha något att göra utan bara sitta och vänta.. Och idag orkar jag inte städa ^^ Får ta det imorgon eller onsdag. Har massa sjukhusbesök och sånt planerat de närmsta dagarna ^^
Och klart, fira min födelsedag imorgon :)
YEY!
Vissa fyller hela 19 år ^^
Alla säger ju att det är en dum ålder och skit, den är liksom bara emellan. Men jag tycker inte det känns tråkigt eller jobbigt att fylla 19, tycker det känns skönt. Tänk sen när man fyller 40, då vill jag också ha den känslan.
Har tänkt mig att jag ska försöka vara lycklig med att fylla år vilken ålder jag än fyller. Man är alltid i den bästa av åldrar som det så fint heter :P
Har beställt lite förstoringar på bilder nu :D VILL HA HEM DOM!
Men ska kolla storleken idag och köpa ramar med en gång, man kanske ska köpa hängare med? 
Var köper man sånna?

Jaja.
Nu ska jag väl göra något vettigt om det går ^^


Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0