22 juli-09, Sova snart.

Hej hej!

Nu är det snart sovdax för mig..
Men det är tomt här utan dig! <3

Men imorgon, då jävlar!
Men kommer sakna min lilla pluttegulle bebis!

Han har fått sin första "större" skada idag :( Han fick en klocka i huvudet, en stor och vass. När pappa skulle sätta upp hoppgunganså råkade han putta till klockan som ramla ner och studsa på min arm rätt i leos ansikte :( Så han har ett stort rivsår i ansiktet nu :S.. Fan va dåligt jag mådde när det hände.. Min stackars plutt. Va har han gjort för att förtjäna sån smärta? Menmen det gick över rätt fort och han blev glad igen när han fick mat och sen studsa i sin hoppgunga :)

och jag borde verkligen sova nu.. Men som sagt det är svårt.
varför ska det va så svårt att sova?
"stäng av datorn" yeah yeah heard it before.. Men det funkar inte ändå.
Kan inte somna ändå..

Träna imorgon! Yey! :P

Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Nää. :/

Stackars Leo, det var väl tur att han fick hoppa lite sen!

Stor kram på er!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-23 @ 22:35:17
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0