20 juli-09, Hemma igen...

Nu har leo och jag kommit hem igen och freddy fick hänga med xD 
Gick inte att lämna honom. :P

Skönt att ha honom med som hjälp att bära väskor, bebisar och vagnar :P.

Har tränat och klippt håret på min mor sen jag kom hem. 
Och ikväll ska jag mysa sönder min son och pojkvän.

Vet inte vad jag ska skriva men leo har börjat skratta mer och mer och det är gött :D
Han har världens finaste skratt!

Freddy, tycker om dig massvis <3
Så mycket som jag skrattar med dig har jag inte gjort på länge..

KRAM

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emilia

Åh vad mysigt!!!

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-21 @ 08:06:47
Banan inskickad av: Emelie

Tack för idag! :D

Kul att du haft det så fint med Freddy!

Hoppas din mobil funkar bra nu, stor kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-21 @ 19:42:05
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0