19 juli-09, I alingsås

Hej hej!!

Jag och leo är nu i alingsås och myser och har det bara bra..
Leo somnade just när han höll på att äta :P HAHA sötungen min..
Så söt så det inte är sant, och det vet jag en till som är ;).

Vi ska iväg sen och spela schack.. Vi väntar tills vädret är lite bättre och leo är färdig soven och mår bra :).
Får väl stanna på vägen och köpa med mig lite extra mat till honom eller nåt.
Fast jag har ju lite Fruktpureer som man kan ha med..
MELLANMÅL som det kallas :P
Har varit så sjukt lat dom senaste dagarna har knappt orkat ta på mig kläder :P
Men det har lagats MASSA god mat. MUMS till allt som har ätits här. Gjorde rostbiffsmackor imorse.
Jag trivs med det här livet, hade inte haft något emot att komma hemifrån och bo såhär..
Kan förstå vad Emelie menar med att det kan va jobbigt men att man inte längtar hem igen när man väl bosatt sig såhär.
Skulle haft en bättre säng till Leo bara.
Han har sovit lite oroligt de senaste nätterna.

På torsdag till lördag ska han hem till Emil lite till, får hoppas att Emil får chans att umgås med Leo mer denna gången. För Leos och hans egen skull. visst kan det vara jobbigt men den lilla bebisen är fan det mest underbaraste som finns. Ser på honom nu när han ligger och sover. OTROLIGT va han är söt.

Ska bli kul på fredag, nice att komma ut och träffa kompisar och va lite fri..


KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Mamma på G

Hello

Får titta in på din blogg nu när man inte har dig i närheten...och det är tomt och tyst hemma...

Kramisar

mamma. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-19 @ 19:51:11
Banan inskickad av: Linda

Heej:) Jaa jag tycker också det verkar helt underbart att bo ensam, man tar verkligen vara på tiden då när mammas och pappa var i USA tex. Det enda som "oroar" mig är allt man måste betala såsom hyra,bredband,telefon och mat. Bara maten blev asdyr när mamma och pappa var borta. Men men jag säger som Gunde Svan INGENTING ÄR OMÖJLIGT! Det kommer bli asskoj på fredag,undra vart vi skall gå bara...Har du några förslag? Jag funderar på Gamleport eller trägårn..Kul att det är mysigt i Alingsås, dock hade jag aktat mig för Alingsås med tanke på att den staden kan flytta låsta bilar hahahaha...KRAM!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-20 @ 10:03:00
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0