13 juli-09, Hemma igen

Hejsan hejsan!!
Har spenderat hela helgen i Alingsås! Supermys!

Leo har varit hemma hos sin pappa och det har gått bra..
Han har dock spytt en massa gånger nu när han kom hem :/ Men nu har han somnat.. Får hoppas inte det är något fel på g igen. 

Ska fixa med disken nu..

Borde ha mer att skriva men känner mig helt blank just nu..
Som ett tomt blad.

Det har gått fort men känns underbart!
Jag får nog acceptera att jag är som jag är. 
Vill ha det som det är.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Mys i Alingsås? Det låter trevligt! :D



Gillar dig massvis, du är min sockerpingla. <3 Hoppas Leo mår bättre när han vaknar, den lilla sparveln!



Yours, Leghumper. <3 . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-13 @ 23:47:21
Banan inskickad av: Emelie

Du är bäst som du är!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-14 @ 22:31:31
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0