10 juli-09, Ansa 19år, Leo 5 månader!

Hej hej!

Kom och tänka på vad som hände igår. 
Jag vart helt sinnesförvirrad xD 
När vi var på på gymmet jag och mamma och skrev in oss och hon frågade om min ålder så svarade jag snabbt och lätt 18 och tänkte inte mer på det på väldigt länge men sen såg jag ett papper på väggen med en massa siffror. Jag hittade snabbt siffran 19 och fick en känsla av att den siffran betydde något, så jag satt och stirrade på den ett bra tag. Sen tänkte jag, äsch, jag kan inte sitta här och stirra på en siffra och återvände därför till att lyssna på instruktören. Kunde dock inte släppa siffran utan satt och tänkte vafan den betydde och varför jag reagerade på den :P
Helt plötsligt kom jag på att jag hade sagt fel ålder så jag avbröt henne och mamma mitt i en disskusion bara för att säga att jag var 19 år :P

Normalt?!?! Det kan ju diskuteras!

Testade dom olika pureerna lite på leo igår :D Den som funkade bäst var faktist morotbanan! :P haha..
Men han får stå ut med att äta dom andra med, får hoppas jag lyckas ^^.

Imorgon åker Leo till sin pappa och jag åker till alingsås :D:D:D
Och ikväll ska susanns 20 års dag firas! Men eftersom jag ska ha hand om leo inatt och köra tidigt imorgon så får jag vara nykter. Men dit ska jag :D.. Skönt att man kan ta bilen då :).

Jag tycker att ni börjar bli grymt dåliga på att kommentera :@ Det är i snitt 14 st här inne och läser per dag och dom enda som kommenterar är Emelie och Linda..
Vilka är ni?
Freddy vet jag ju :P Men ni andra!

Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Ja du kan få lösen :) Skriv till mig i pm på bdb så kan jag skicka till dig där :)



Grattis ;D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-10 @ 16:16:55
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Jag är ju ingen doldis iaf!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-10 @ 19:38:14
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: irene

bara en diabetesmamma från Torshälla . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-10 @ 21:26:59
Banan inskickad av: irene

bara en diabetesmamma från Torshälla . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-10 @ 21:27:09

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0