1 juli-09, JOBBA

Hejhopp gummigalopp!!

Soligt väder och jag har somnat glad dom senaste dagarna.. Det har varit bra dagar nu!
OCH idag ska jag jobba på coop! 
YEY!
Kommer bli en svettig dag men men det är gött ^^
Jag har faktist hunnit med en del idag =)
Jag har tvättat och plockat undan lite på mitt rum, hängt upp våt tvätt, badat leo och duschat mig själv ^^
Prövat coop kläderna, USCH! Kommer i mina coop kläder som jag hade när jag var gravid men inte dom andra. MÅSTE KOMMA IGÅNG MED TRÄNINGEN! 
Ska se till att komma igång nu, ska fråga pappa ikväll om han vill ta en långpromenad. 
Man får starta mjukt?!?!
Pluttungen ligger nu i sin säng och sover, helt naken. Men med en handuk under som inte läcker igenom :P Plastfrotte?!?!?
Kommer inte ihåg vad det heter. Men kände inte för att sätta på honom en blöja! Han måste ju få lufta lite. Det är ju så himla varmt och svettigt annars! Har faktist låtit honom vara helnaken flera gånger dom senste dagarna. Får dåkigt samvete om jag sätter på honom kläder i värmen. Han är jättevarm hela tiden känns det som.

Sååå sköönt är det nu, sitter på balkongen med datorn och bara gosar ^^

Har en bra känsla nu! Låt den stanna kvar! 

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

gummigalopp var något nytt hihi;) Jag skall också göra och är grymt opeppad just nu hade hellre legat här på soffan och kollat på vänner och vet du vad? Jag har världens konstigaste schäffer, hon skall sitta i mitt KNÄ!!! typiskt att man inte kunde få en asfräck schäffer som skrämmer folk HAHA...Lycka till på coop. Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-01 @ 14:11:32
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

WIHO!

:D

Nakenfis!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-01 @ 23:29:18
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: Ja du kan få mitt nummer :)

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-02 @ 09:40:18
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0