7 Januari 09, V32+6

Hej hopp gummianka!

imorgon är det bara 7 veckor kvar till X:et förmodligen tittar ut!

Humm kanske skulle skrivit mer igår men det är så mycket som händer och fötter så jag har nästan ingen ork!
Men men nu sitter jag i skolan iaf och håller på att tenta av Engelska C! Ska bli gött när det är gjort men nu känns det mest jobbigt. Har muntliga delen imorgon, it makes me wanna puke!
Ska snacka om diabetes i någon halvtimma!!

På föräldraträffen snackade vi om saker som när det är dags att åka in till sjukhuset när man får värkar och så. Emelie fick lära sig att hon skulle massera mig eller så blir det kanske fredrik som får börja massera eller nåt när värkarna nu kommer :P få se vem som är närmast till hands när det väl händer. Humm va hände mer? Det händer faktist inte så jättemycket, det var en barnmorska som stog där framme och snackade om vad som händer ungefär när barnet ska födas och nästa gång tror jag det ska handla mer om föräldraskap fast med en förlossningsvideo på slutet :P haha. SPÄNNANDE! Sitta och kolla på någon som ligger och föder och skriker... Usch, undrar om inte det kommer göra en ännu mer rädd? Men men Det finns ju ingen återvändo nu precis!

Sen något annat lite småjobbigt men ändå roligt på sitt sätt är att X rör sig som fan och ofta känns det som han/hon håller på att trycka sönder mina revben! haha. Ska det vara så? Vet inte hur mycket jag vågar trycka till den heller för tänk om man skulle råka bryta nacken på x eller nåt? Läääskigt.

Det var en mamma på föräldragruppen faktist som hette evelina och jag känner precis som hon uttryckte det just nu.
"Just nu är jag inte så rädd jag vill mest bara att den ska komma ut!)
Mend et är klart att man tänker på att det kommer göra ont att trycka ut den lille skiten. Eller store kanske man ska säga om den nu kommer väg 4,5 kilo eller nåt :P
Senast sa doktorn ju 4kg men jag antar att mitt blodsocker är för dåligt och kommer göra att h*n växer ännu mer.

Sen är den eviga frågan just nu ska man välja att föda i Halmstad eller i Göteborg?
Dom säger att det är lugnare och bättre i halmstad men det ligger ju så långt bort? Men det kanske inte spelar någon roll? Vad vet jag :-S

Jaja,
Ikväll blir det till att ta det lugnt och krama på min Fredrik <3
Nu ska jag gå och försöka käka lunch tror jag. Vet inte om dom tagit fram den än men ska kolla.

*Ha det gött så länge så hörs vi!

//AnnaLisa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Ja herregud. Det är mindre än två månader ju! Tänk om h*n kommer för tidigt! :P

Hoppas du gillar de nya ändringarna jag har gjort. Kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-07 @ 14:59:52
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) Vad spännande det skall bli att se lilla X,Är så roligt att följa bloggen så man vet hur det går:) Har du lust att ses någon dag?? Kram Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-07 @ 17:31:13
URL: http://mittlivmeddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: catta

såg eller läste nu om din gravv!

har du gjort ett tillväxt ul? hur låg bwbben då?



kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-09 @ 22:36:42
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0