4 Januari 09 - v32+3

Hej hopp!!!

Här händer det inte mycket nu för tiden!
Igår var Linda här och pluggade, nästan klar med svenska arbetet nu :-)
Och idag har jag pluggat religion med mamma! Kul, kul! Eller inte!
Jag och Fredrik var på bio igår och åt thai-mat med, vi såg the spirit här i kungsbacka. Det va inte den bästa filmen jag sett i miit liv kan man ju säga iaf, hehe.

Sen idag eller imorse var vi ute på en promenad med hundarna med :-)
Det va ju så himla fint väder! Då tog vi lite bilder så nu kommer lite bilder på idag och dagar innan och så upp här...

Enjoy!




Lite olika bilder på dom små voffsarna från en promenad för någon vecka sen :-)


Puss!

Älsklingen fin och penny gör något mystiskt i bakgrunden!

Jag! ^^

Hundöga!

Hahaha vackra hundar vi har ;-)

Lite bättre :-D

Willmis!

Ute på promenad :-D

Man blir snurrig av den här bilden :-O

Willmaplutt!

HAHA!

Den här bilden får va den sista bilden och nu kommer ett litet videoklipp från vår promenad :P haha


Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0