31 Januari-09, v36+2

Hej hojj!

Idag har vi handlat lite kuddar och ett lakan till bäbissängen :) Kuligt!
570 kostade allt :O uscha va dyrt! haha men det är det nog värt ;-)
Sen kollade vi lite på bilbarnstol och åkpåse. Hittade några fina men det lutar åt att hyra barnstol dom första 6 månaderna och sedan köpa när man kan ha den i 3,5 år :-)...

Sen har vi käkat lite thaimat :D Gottigottgott och min sötnos åkte till sin kompis och jag stannade hemma och pluggade xD..
Projekt och företagande är gjort! YEY! Fast får se vad jag får för respons på det.
Kanske måste lägga till något.
Mitt företag skulle iaf gå med en jävla vinst ;-)
Smart är jag!
haha..

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Hundarna var jag och pappa ute med för en liten stund sen och jag sitter här och sitter. X rör på sig lite då och då för att säga att h*n finns. Mys!
Jag har tänkt på det att alla säger att dom saknar sina gravidmagar men jag kan faktist inte tänka mig in i det! haha.. Jag längtar mer än något annat tills den försvinner! Vill ha tillbaka min gamla mage och vill kunna känna mig smalare och finare.. Nu känner jag mig mest som en fet kossa :-P..
Och ryggen gör ont hela tiden nästan :-O..

Men men det är ju mindre än 3 veckor kvar nu eller ja mindre än 4 veckor iaf.. MEn vill intala mig att det är mindre än 3 veckor kvar :-D Haha..

Va ska man göra nu då?
Ingen som har några nya roliga bilder på bdb och förmodligen inget kul på tv :-P
Ingen älskling att peta på och störa och föräldrar som inte vill bli störda? :P
haha Jag får sitta här och ruttna och kolla runt efter söta bebisar eller nåt..

En sak som faktist faschinerar mig är att det känns som om det är jättemånga 92:or som skaffar/skaffat barn iår. Är det en slags trend att bli unga mammor eller är det bara jag som inte sett dessa innan?

Något att fundera på!

KRAM på er
//Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Heeeeej ansis! Du kommer sakna din kossmage! Den är så fin, särskilt när du trycker ihop den i webcamen.



Jag har en present till dig på tal om att du älskar broschyrer! PUSS

http://www.ssdf.nu/docs/pdfer/Diabetessaker/Mamma-och-diabetiker.pdf. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-31 @ 21:27:47
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Heej:) Det låter som en dyr utgift, men nu får du inte köpa mer saker för jag vill ju köpa en massa massa presenter till X:D KRAMAR I MASSOR:D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-02 @ 11:07:33
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0