23 Januari-09, v35+1

Hejsan!

Idag är en ny dag med nya saker som händer.
Vad har då hänt?

Typ ingenting! haha

Vaknade med ett lågt värde på 2,0 imorse. Sen gick jag som i trans upp och åt. 2 söta drickor(typ som mer), ett stort glas oboy med grädde och smörgåsrån med oboypulver på. Måste jag säga att jag inte var närvarande när detta hände och vaknade upp när jag satt där och åt?

Läskigt va konstiga saker jag stoppar i mig när jag är för låg ibland! Hur fan fick jag för mig att ställa mig och vispa grädde till varm oboy när jag låg på 2,0?
Någon annan som gjort sånna tokiga saker när dom varit låga?

Jaja men sen somnade jag om iaf och vaknade inte fören 11 då jag fick för mig att Fredrik hade dött i en tågkrasch och sprang upp och ner för trappan 3 ggr innan jag bestämde mig för att starta datorn och kolla om det stog något om det på internet. När det inte stog någonting så skickade jag iväg ett sms till honom som jag sen fick svar på lite senare och inte fören då lugnade jag ner mig. Knasigt värre!

Jag har vart ute med hundarna på en promenad också vilket var jätteskönt! Sen har jag plockat disk och lagat mat :-D..
Nu sitter jag här igen och känner att jag ändå gjort rätt mycket idag men ändå har jag så mycket tid kvar att förspilla.
Fredrik slutar vid 16 men lär inte komma hit fören typ 17.10 tidigast så jag har lite tid att slå ihjäl..

Mamma och pappa ska på bio ikväll vilket innebär att jag och Fredrik blir ensamma här :-D MYYS! med två små skithundar då förståss ;-). Man kanske ska köpa lite extra mys till ikväll och göra ett litet förfödelsedagskalas för min skatt? Han fyller ju 21 på söndag :-O Gamla gubbe ;-).. Kanske lite smoothie? Eller fuska och ta en liten bit glass med hallon och mörk choklad? MELON!!

Mmmmm va jag blev gottesugen nu! Uscha!
Väck alla tankar! VÄCK!

Ska ner till Halmstad den 4/2 och kolla sjukhuset och förlossningen där :-) Ska även kanske bestämma då hur som är bäst att göra med att tvinga ut min X. Jag ska ha bedövning har jag bestämt iaf.. MASSOR med bvedövning.. haha..
och dagen efter den 5e kanske det ska bestämmas när den ska tvingas ut också.. Läskigt. Men skönt ska det bli att veta! Vill få ut min skatt nu! Den är tung att bära på!

Nää nu ska jag kolla runt lite på andra fräcka saker på internet ;)
Vi hörs när vi hörs!

Kraaaam
Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia igen

Haha ja man gör massa knasigheter när man är låg.

Jag har tex suttit och hällt i cornflakes i buren till mina marsvin istället för att hälla dem i yoghurten..Man är liksom inte med alls när man ligger lågt..

Skönt att du kanske får reda på snart när X ska komma ut:)

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-23 @ 23:40:41
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se
Banan inskickad av: Fia

Haha ja man gör massa knasigheter när man är låg.

Jag har tex suttit och hällt i cornflakes i buren till mina marsvin istället för att hälla dem i yoghurten..Man är liksom inte med alls när man ligger lågt..

Skönt att du kanske får reda på snart när X ska komma ut:)

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-23 @ 23:41:04
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se
Banan inskickad av: Linda

Haha jaa shit vad mycket roligt man har gjort, som när jag ringde till pappa och sa att det var rosa elefanter i trädgården haha! Eller som min kompis som tog kaviar på glassen istället för chocklad sås...:P Så kan man ju också göra:) Vill du träffas någon dag i veckan? Vi kanske kan ta en "hemma fika" och sedan jobba med ledarskapen? På onsdag skall tjejgruppen träffas vill du vara med? KRAMAR I MASSOR!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-24 @ 19:29:01
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0