22 Januari-09, v35+0

Hej hej!

Jaa, du har nog rätt Fia Sparkdräkt heter det nog det jag köpte ;-)

Idag är en riktigt trött dag.. Somnade inte så sent igår ändå! Men när man skulle upp klockan 5 med Fredrik trodde jag att jag skulle dö av trötthet. Usch, någon dag kanske man börjar bråka på morgonen för att man är så trött.. Men lyckades undvika det idag även om jag va sjukt trött och tjurig.. haha.. Sen kanske det är för att fredrik är så allmänt gullig också och tar bort det mesta av mitt surhumör ibland ;)

Idag ska jag jobba på coop för första gången ;) haha.. Woow!
Kommer nog bli bra men jag är trött som jag vet inte vad!
Ska bli lite kul iaf. Sen kommer Fredrik hit och då ska jag krama sönder honom. Att man kan sakna någon så mycket när man är med den varje dag?

Kan passa på att tipsa er om en bok med.
Marley och jag heter den och den är JÄTTEJÄTTEBRA!! haha.. Den verkar kanske inte så bra när man hör om den men den fångar en verkligen!
Det handlar om en hund som heter Marley. Hussen till Marley är den som skriver och man får följa Marley och hans familj från att han köps till att han dör. Det händer många roliga och tokiga saker i boken och även tråkiga.
Jag är sämst på att skriva och berätta om böcker men den är iallafall skitbra!! :D

LÄS DEN!

haha..
Snart ska jag iväg och träffa Linda och ta en fika. Kuligt.

Men men..
Ha det så gott så skriver jag kanske senare eller imorgon! :)
Kraaam!
AnnaLisa och X

'
Några ytterligare bilder så ni ser håret bara ;-D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) Tack för görmysig fika! Hur gick det på coop? KRam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-22 @ 22:16:26
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0