20 Januari-09, v34+5

Heeej hopp allihop!



Jag har fått den här fina utmärkelsen av Fia.. TAAAACK :-D Gjorde mig jätteglad! ^^

Regler 1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera till så många du tycker är värd det.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag nominerar:
Linda


Till dagens händelser!
Det har faktist inte hänt mycket alls idag! Som tur är!
Så himla skönt att det inte är någon skola och tur också! Mådde som jag vet inte vad imorse. Höll på att döda min diabetessköterksa när hon ringde mig klockan 9 imorse och lät pigg och glad. haha..
Ingen Fredrik hade jag att klaga för heller. haha.. Men men sov vidare till klockan 11 iaf då fick jag ett samtal till att jag hade fått 600 kronor för mycket på mitt konto som jag var tvungen att betala tillbaka.. haha tråkigt men jag var beredd på det som tur var.
Sen tog jag mig en dusch och gjorde mat och la mig och läste lite. Då var klockan redan 14:30 och jag fick småspringa till pappas jobb för att hämta bilen och åka till ungmamma gruppen som höll på till 16:30 för min del! Så kul och se alla små bebisar :D Såå sööööta små troll! haha.
Sen hämtade jag fredrik och pappa och var ute en snabbis med hundarna. Efter promenade la jag och Fredrik oss i sängen och halvdog! haha.
Sen åt vi, kollade tv och nu sitter jag här och skriver..
Sen är det sovdags!

Hur kan man vara så trött? Har ju inte gjort ett piss idag nästan? Och är fortfarande hungrig fast jag är mätt..
Shiiet så många konstiga känslor man har nu!

Imorgon blir det till att klippa sig! :-)
Får hoppas att man blir nöjd men det blir jag nästan aldrig.. haha..
OCH imorgon ska jag plugga!!!
Och maila alla lärare! Fast får höra med mamma först vilka hon fått svar ifrån..

Jag känner mig urtrist och skriver bara om tråkiga saker..
Är det något speciellt någon undrar så är det bara till att fråga!! :D

Kraaaaaaaaaaaaaaam
Ansa, x och Fredrik <3

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Camilla

Nu har du fått en till utmärkelse, i min blogg =). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-20 @ 21:32:03
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

Tack för utmärkelsen du har också fått en i min blogg:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-20 @ 22:39:04
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0