17 Januari 09, v34+2

Hojj hojj!!

Idag har det vart en sjukt seeeg dag!
Har inte velat någonting direkt xD haha.. Men vi har iaf tvättat alla kläder nu :-D Både mina och Fredriks så nu behöver man inte tvätta på ett tag iaf och så har vi bakat ett bröd som jag tror kommer bli jättedåligt :P haha det ligger nere i ugnen nu iaf. Sen ska vi nog ta på oss lite av våra nytvättade kläder och gå och fika! Bara myyyys!

Jag har inga pengar dock så Fredrik får betala, haha. Men usch, jag har ändå kommit på att jag inte gillar att bli bjuden så mycket :-S.. Fast idag ska jag faktist låta han betala eftersom jag har 0 pengar :-P.. Så det ska bli myys ändå.

Inatt har jag vart jättelåg i blodsocker. På teatern igår kväll låg jag på 3 i blodsocker i över en timma och sedan efter jag ätit choklad(vilket jag inte får äta för att jag går upp för mycket på det) hamnade jag på ungefär 5 i blodsocker som jag låg på hela kvällen och när jag la mig. Sen inatt vaknade jag klockan 2.30 ungefär tror jag. Då låg jag på 2,3 och imorse när jag vaknade vid 8.30 låg jag på 3,9. Men efter frukosten gick jag som vanligt upp till 10 :-S och då mådde jag uselt efter att ha haft så lågt blodsocker i så många timmar. Men kom ner mig iaf efter typ två timmar.. så sen har jag legat bra typ fast jag blev låg igen vid 15 tiden...

Vill bara att blodsockret ska ligga jämt och att jag ska lära känna min kropp igen!!!

Catta, jag fick ju en kommentar från dig om blodsockret vid amning och så.
Blir man mest och mer bara låg efter födseln? Och vid amning?
Eller är blodsockret fortfarande lika hoppigt mellan högt och lågt?
Måste komma ihåg att fråga detta vid ett doktorbesök med men när man väl är där glömmer man alltid.

Neee nu ska jag ner och kolla till brödet och fredrik ska hjälpa pappa bära in matvaror..

Ha det gott så hörs vi när vi hörs!

Kraam
Ansa, X och Fredrik

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0