14 Januari 09 - v 33+6

Heeej!

Idag är det bara 6 veckor kvar! Helt fantastiskt...
Men vill ha ut den nu. Börjar må så dåligt att det inte är sant.
Min svenska lärare gjorde en riktigt ful grej idag som har gjort mig asförbannad också!

Jag var tvungen att göra den där muntliga redovisningen som jag pratade om i tidigare inlägg. Eftersom annars så skulle vi få sämre betyg, vi hade ett snack med henne om detta innan lektionen och försökte få henne att förstå eller komma på en lösning. Att det skadade min hälsa att jag var tvungen att ställa mig där uppe rörde inte henne ryggen! Detta gjorde ju att vi var tvungna att ställa oss där framme. Det gick helt okej men blodsocker hamnade högt senare och stressen jag kände ska vi inte snacka om. Sen hade hon mage att vända sig om och säga till mig " det där gick ju bra" när vi var klara.
Hur som helst. När lektionen började lida mot sitt slut så säger hon "Jaaa, och ni som inte hunnit redovisa idag kan ju lämna in skriftligt till mig nu efter lektionen"

Jag trodde jag skulle svimma, att jag skulle dö eller iaf döda henne!

VARFÖR skulle dom som inte har några som helst MEDICINSKA skäl till att slippa ta det muntligt om jag som har medicinska skäl till att slippa göra muntligt, varför ska dom slippa och inte jag?
Varför var det så viktigt att just jag gjorde muntligt?
Jag fattar inte hur människan tänker. Det sårade, gjorde mig arg och fick mig må jävligt dåligt.
JAG HATAR DEN LÄRAREN! Får dom göra så ens?
Tur att jag inte ska ha henne mer ändå.

I allafall GODA nyheter är att jag kommer gå VG i marknadsföring och att Pedagogiskt ledarskap inte kommer bli så jobbigt under vårterminen! Bildläraren och stylist läraren har vart supertoppen när det gäller bemötandet!

Senare på dagen var jag på sjukhuset idag igen och tog lite prover :-)
Hoppas dom ser bra ut xD haha..

Doktorn blire den 19e. På måndag. Vill egentligen att det ska bli nu! Vill veta hur stor X har blivit nu när blodsockret har skitit sig totalt!


Jaja..
Imorgon får jag försöka vara positiv i mitt inlägg men nu ska jag och Fredrik ner och sova :-D

KRAAAAM på er
//Ansa och X och Fredrik :D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Dumt det blev.. :/

Jag hoppas du mår bättre snart. Saknar dig, funderar på att ringa liite.. Kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-14 @ 21:56:21
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0