13 januari 09, v.33+5

Heeej!

Idag har jag vart i skolan en liten sväng men inte har det blivit något gjort där ;) haha.

Jag frågade sköterskan om det där med tiden och saken är tydligen den att dag nummer 1 kallas dag nummer 0 och sista dagen är 29+6 och inte 40+0 det var någon trevlig och smart läkare i lund eller nåt som hade kommit på det där :P haha.. och förvärkar hade hon inget svar på varför man hade det men hon sa att det var fullt normalt. MEN DET ÄR JOBBIGT!

Och inte kan jag sova på nätterna nu längre xD haha. Antingen mår jag för illa eller så har jag ont eller så. Det går bara inte liksom!

Men igår var en underbar dag då jag fick tre blommor av min älskling <3 hihi.. En för varje månad som det varit vi två <3. Han är för goooo!

Aj aj aj nu gööör det ont! Bajsbebis! hahah.. Det vill man kalla den ibland men det är den bästa bebisen som finns <3.

Nää nu ska jag försöka jobba lite svenska eftersom jag och linda (vi i ett nötskal) gick och fikade istället för att plugga svenska förut. Vi är smarta och duktiga tycker jag!

KRAAAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0