12 Januari - 09, v33+4

Hej hej!

Ny morgon, ny dag och nya möjligheter. Eller hur? :-D

haha..

Inte ätit lunch än men känner typ att jag inte orkar. Efter frukosten imorse låg jag på 14 igen :-/. Ska testa imorgon att äta ännu mindre. Kanske är det jag måste göra men ska jag då gå hungrig? aja. Jag kunde iaf inte riktigt somna om efter att fredrik hade gått så låg vaken till typ 8.30 innan jag somnade vilket resulterade i att jag sov till 11.20. Jag hatar att sova så länge :-S Nu kommer fredrik vara trött ikväll och jag kommer inte kunna sova så kommer jag ligga och prata och störa honom när han borde sova xD. Kanske ska jag lära mig att vara tyst?

Men men. Inte blivit mycket sovande inatt alltså. Först somnade jag väl 1.30 eller nåt. Hade jättesvårt att somna inatt och sen var det ju till att gå upp med Fredrik vid 5.20 så det blir ju 4 timmar. Sen 3 timmar till. Det är nog inga bra sovvanor jag har xD..

Skönt att inte behöva vara i skolan idag för jag mår ganska dåligt hela tiden. haha..
Usch va positiv jag känner mig.

Idag är det förälfraträff som Emil ska komma och vara med på. Hoppas dom tar upp barnuppfostran och sånt eller nåt då för han ska ju inte vara med när jag föder precis xD Det ska ju Emelie vara :-) Eller om den blir för tidigt född och Emelie inte hinner får jag tvinga med Fredrik xD haha.. Jag måste börja packa en väska nu snart också. MAmma har tjatat om det men jag vet inte vad jag ska packa. Mina mysbyxor ligger i tvättkorgen men jag får la ta mig i kragen och tvätta nu någon dag.

Och nu ska jag ta mig i kragen och äta tror jag om en liten stund. Men jag är rädd för att gå upp till 14 igen. Jag vill inte!

haha
Så avslutar vi med något positivt.
Idag är det tre månader sen jag och Fredrik blev ihop.
Tre mysiga månader! Fast vi har bestämt oss att inte riktigt fira något fören det gått åtminstonde 6 månader. Men det är ju när det gått ett år som man kan fira egentligen.
Men men..

HA DET GÖTTT
//Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: catta

håller på att fixa med länken till sidan på familjeliv, håll ut den kommer! tappat bort den väntar på svar från en vänn!



hoppas du mår bra ?



kram catta. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-12 @ 23:33:05
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0