11 januari 09, v.33+3

Hej hopp!

Idag har vart en seg dag! Har mest legat i sängen om jag ska vara ärlig :-P
Det blir ingen skola för mig imorgon! Känner att jag inte orkar med det!
Idag har vi ätit frukost, gått och lagt oss igen och bara legat! Sen spelade vi lite kort och sen gick vi och la oss igen! haha. Efter det sprang vi upp och ner för trapphuset två gånger för att sen hoppa i ett lååååååååångt bad!! Latdag! Sen lagade vi lite mat och nu sitter jag här ungefär :-D

haha lagomt slapp dag!

Har spelat lite guitar hero med nu innan jag satte mig här. Jag börjar bli GRYM! ;-) Not!
haha.

X har vart lagom stilla idag men imorse fick jag en ond värk och igår glömde jag kolla upp vad förvärkar är så ska nog göra det nu! haha.
Jobbigt att det börjat göra ont så mycket! Är det normalt?

aja
HA det topp!

Ansa, X och Fiddelutten!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0