3 februari-09, v36+5

Heej!

Orkade verkligen inte skriva något igår när jag hade kommit hem.
Men nu kommer det ;)

Har vart på sjukhuset i Halmstad mellan Söndag-Måndag eftersom jag hela natten mellan Lördag-Söndag hade värkar. Kunde inte sova på hela natten för att det gjorde så ont och runt 6 tiden väckte jag mamma och vi bestämde oss för att ringa halmstad. De sa att jag borde komma in så vi gjorde oss iordning och satte oss i bilen.. 08.05 kom vi iväg ungefär.. Jag mamma och Fredrik :-D..

När vi kom in kollade de CTG och om jag var öppen. Det visade att jag hade sammandragningar/värkar och att jag var öppen typ 3 cm. Så de sa att jag skulle få en bäbis den dagen eller dagen efter.. MEN ICKE!
Värkarna la av efter en stund och vägrade börja om igen så då fick vi ändå stanna över natten jag och Emelie ifall det skulle sätta igång igen och för att kolla lite andra grejer i halmstad som vi skulle kolla nu på onsdag egentligen(imorgon)..

Men nu har jag fått tid att komma tillbaka den 12e och då ska dom kolla på det och se om jag ska sättas igång och så..

Såå nu vet ni vad jag har haft för mig ;-)

Haha.. är fortfarande lite trött och tagen så orkar inte skriva så mycket..
Får hoppas att bäbisen inte kommer Fredagen den 13e iaf ;-)

haha..

Kraaam på er..
//Ansa, X och Fredrik

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman=) Vad spännande att bebisen är lite på G;) Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-03 @ 22:31:52
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Fia

Vad spännande att det närmar sig nu och att du fått ett datum! Kramar på dig! Du kämpar på så bra!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-04 @ 08:12:52
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0