19 Feb-09, Leo 1 vecka och 6 dagar

Hejsaan!!

Amningen har jag fått sluta med nu i 10 dagar och så går jag på penecillin.. Såg en som tipsade om amningsnapp men jag har testat det och när jag testade det så sprack min bröstvårta ännu mer :S.. MEn iaf.. Jag får inte amma just nu för jag har någon infektion i brösten men hoppas komma igång igen om 10 dagar.

Doserna minskade medans han ammade men nu när han inte ammar har jag fått höjja igen :)..

Nu ligger lillen bredvid mig i en babysitter och jag hoppas han ska somna lite men han verkar pigg.. Det är skönt att han inte skriker iaf. hehe.. Tänkte försöka plugga lite nu eftersom jag ändå inte får sova för att det kommer folk med nya tvättmaskiner snart. Men är så sjukt trött att jag undrar om pluggandet verkligen kommer gå bra?
Leo har fått sämre nattrutiner tycker jag :-P
Han vaknar vid 11-12 på kvällen/natten och sen vid 3-4 ungefär och sen vid 7 sen vill han oftast inte somna om :-P
Busunge!

Imorgon är han två veckor :-D Så fort dom växer ;-) haha.. känns inte ens som om det gått en vecka sen han kom.. Det har varit folk här hela tiden! Hoppas på en besöksfri dag imorgon.. Jag har ju så himla svårt att säga nej.. Och vissa bara antar att dom ska få komma och jag har inte hjärta att säga nee ni får faktist vänta :-S..

aja..
Orkar inte ladda in kameran och har inte haft tid att ta så mycket bilder heller så det dröjer innan det kommer så mycket mer bilder :P haha..

Nee nu ska jag hinna plugga lite med..
Kram påå er!

Från
Ansa och Leo

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

ähh gummsan säg bara till besökarna som bjuder in sig själva att dem inte får komma, Om dem inte accepterar det så kan ju du o ja gå hem till dem mitt i natten och vilja hälsa på så får dem se hur roligt det är att ha gäster då man e skit trött hahahahah, smart va? Nej men allvarligt talat det är ditt hem och ditt barn du skall bjuda in gäster INGEN skall bjuda in sig själv.. Ha det bra och njut utav Leo i fred hihi! KRAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-19 @ 13:52:10
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0