10 Februari 09, Leo ca 4 dagar gammal

Kom hem igår från sjukhuset... :-)
Det blev en liten Leo på 4325 gram och 53 cm lång <3

Han ska ha mat nu skriver någon annan gång ;-)

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Petra

Va roligt att allt gick bra och han äntligen har kommit ut :) önskar dig all lycka ^^ . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-10 @ 11:32:41
Banan inskickad av: Malin Widell

GRATTIS!!!!

Har följt din blogg här ifrån Nord Ireland så ofta jag kunnat. Guuuuu' såå roligt för dig. Hoppas att allt har gått jättebra för dig. Nu börjar vuxen livet på riktigt (själv känner jag mig fortfarande som tonåring) Ett jätte stort LYCKA TILL och hälsa hela familjen Ask, tänker på er. Massa kramar Malin. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-10 @ 15:02:34
Banan inskickad av: Camilla

GRATTIS! :D



Va spännande nu! Va kul att höra. Allt gick bra hoppas jag? :) Kram! . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-10 @ 17:18:38
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Martina

GRATTIS!!

Så underbart med en liten kille! Hoppas ni mår jättebra allihop =)

Stort grattis igen!

Martina (mamma till wilma på lysestrandlägret). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-10 @ 19:22:51
Banan inskickad av: Mine

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!



Gud va roligt men en liten pojk!

Jag kan inte vanta tills jag far traffa honom!!!



Bilder!!!



Tusen kramar till bade dig och lilla Leo!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-11 @ 00:29:54
Banan inskickad av: Marie

Grattis till den lilla bebisen :D Du får lägga upp lite bilder framöver tycker jag :) Ha det så bra nu! . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-11 @ 22:35:59
Banan inskickad av: Malin, diabetesläger

Hej!

Grattis igen!!

sååå roligt... vill också att min krabbat i magen skall titta ut snart..

Skönt att ni mår bra..

Kram Malin. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-12 @ 13:06:39
Banan inskickad av: Fia

Grattis!!! Vad kul att läsa att allt gått bra!! Leo är jättesöt!!

Lycka till med lill pojken!!

Kramar till er!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-15 @ 15:42:00
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se
Banan inskickad av: Annie

Grattis till barnet ..:) . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-17 @ 15:54:38
URL: http://mannamus.devote.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0