8 Augusti-09, I alingsås!

Igår var ju tydligen en "historisk dag"!
Klockan 12:34,56 eftersom datumet var 7/8-09
123456789

Nu har vi vaknat!! Jag har sovit så gott så gott men dock har jag haft lite mardrömmar!
Jag mördade två varelser i min dröm inatt :O
Det kändes riktigt läskigt men till mitt försvar var dom väldigt elaka och ville mig bara illa :P Och Linda och min syster ville dom också illa.
Men att mörda någon, ändå. Känns för mig hemskt. Hur kan man drömma sånna saker? Hade jag kunnat göra det så kallblodigt i verkligheten?

Mitt svar är nej xD Men det skrämmer mig ändå att jag drömmer om sånna saker. På något sätt. Vet att jag är konstig men men.

Idag ska vi ut i fina vädret :D

Och på måndag ska jag pierca mig, vad folk än säger.
Jag har bestämt mig för att sluta lyssna för mycket på folk och göra det jag vill själv!
Jag har velat pierca mig i läppen sen jag var 12 år och nu ska det bli av!
Blir det inte bra får jag väl ta ut den och leva med ett ärr där eller ett hål!
Det är så det får bli.

Jag minns när jag fick idén om att ha piercingen på sidan av läppen och tänkte jättemycket på det. Något år senare kom en ny tjej till vår klass som hade piercing på sidan av läppen och efter det blev det fler och fler som hade det. Då blev jag osäker eftersom alla skulle ha det men nu tror jag den modevågen har blåst över så nu ska jag satsa! ;)
Får väl bara hoppas att min mor inte kommer hata mig för mycket.och så får jag väl ha plåster när jag besöker släkten eller nåt :P Fast har dom överlevt att jag fått barn kanske dom överlever en piercing?

Jaja 
Nu ska jag gå och kolla på en bild som freddy pillat med :D
Hjärtat, jag älskar dig!
Puss på Freddy och kram till er andra ;)

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Päps

Det går inte att få dig att tänka om, angående piercingen????. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-08 @ 17:39:34

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0