7 augusti-09, Sjuklingen.

Leo hade imorse 38.4 grader feber :/ stackarn!
Men nu är han hos sin pappa och jag är hos min älskling!
Vi ska ha mys nu i helgen, får hoppas jag blir helfrisk bara men känner mig mycket bättre nu iaf..
Efter skön dusch och att man blivit bjuden på fin och god middag :D
Hjärtat är en duktig kock ;)
Och jag har mest suttit och latat mig och spelat guitar hero XD Det var ett tag sen. Är inte alls lika bra som innan kan man ju lugnt säga.. OCH FATTA VA GÖTT ATT JAG SKA FÅ SOVA UT I HELGEN..
Bredvid den finaste <3

Just nu sitter Freddy och spelar guitar hero xD Det går fan inte att mäta sig med honom nästan xD Han är den bästa jag sett hitils, för att vara första gången på Aerosmith. Dom andra är han ju ännu bättre på :P Men nu har jag mitt wii här som vi spelar lite på :D
Har tänkt på det att det va skitlängesen jag spelade myste och bara hade det bra för mig själv på något sätt. Visst har jag vart ute och festat och haft ensamdagar och kul och så men just det här känns så bra och mysigt.. HEMMAKVÄLL! Lite godis och så och spela lite spel och snart kolla film. Jag känner mig lugn, avslappnad och mår topp!
Inte för att jag inte mår topp med leo men man kan ju aldrig helt slappna av när man har honom i närheten. Nästan alltid ska det vara något! Men hellre det än att inte ha någon leo alls, han är det bästa som finns!

Aja nu ska jag inte sitta här och häcka.. Ska faktist ha myskväll med pojkvännen!!
Och smsa Emilia! haha.. Tänker på det hela tiden men som vanligt blir det alltid att jag glömmer det nrä mobilen är i närheten. Det är som om den tar ur mina tankar ut hjärnan!

aja KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0