5 Augusti-09, Jag är nu 19 år och 1 månad och säger fortfarande att jag är 18

Jag har lagt märke till det att jag inte riktigt vet hur gammal jag är :P haha
Inte när jag ska svara snabbt iaf.
'Jag svarar alltid 18 om någon frågar hur gammal jag är.
Men jag är faktist 19 och 1 månad!

Sitter vaken denna sena timme eftersom mitt blodsocker är rent åt helvete.. 
ligger på 2.2
innan låg jag på 8,4
Vad hände?!?!?!

Tror jag börjar bli sjuk och imorgon ska man orka med att fika?!?!
Jag orkar ingenting!

Får nog ställa in allt, men kan ju inte ställa in leo?!
många ?!?! idag :P haha.. 
Jag hatar verkligen att ställa in, hatar att säga att jag inte kan.
Det är det värsta som finns för mig. Hade egentligen ingen som helst lust eller ork alls att träffa dom andra unga mammorna på liseberg idag, men gjorde det ändå.
Men nu har jag världens huvudvärk, och ont. 
SVAMP!
BOB!
FYR!
KANT!

Jag vill sova!
Ska in och kolla mitt blodoscker nu.
Hoppas det stigit!

KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0