24 augusti-09, HÖGSKOLESTART!

Hej hopp!

Idag har Ansa börjat högskolan! haha.. Gick väl sisådär men jag ska nog få kläm på det tillslut.. Har fått en blogg som jag ska pilla med och jag har redan skrivit ett inlägg :P haha.. Men hur jag ska göra något annat det fattar jag inte..

Var över med Leo hos Emil idag och blev inbjuden på ett glas saft :P haha.. Lite ovanligt men känns trevligt att man kan uppehålla vänskap iaf. Är glad att vi inte bråkar jämt och ständigt. 
Jag är väldigt glad att jag och Freddy inte bråkar heller <3 Vi har ju haft olika åsikter om vissa saker och ting och en och annan diskussion men inget bråk eller jättejobbigt än :)
Han sitter bredvid mig nu och spelar GH och är hur söt som helst min lilla påg <3

SAKNAR MIN LEO!
Mamma älskar dig <3 mest..

Kram och jhej!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

haha går din blogg bakåt i tiden?? Med tanke på att du lever i feberuari???:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-25 @ 10:04:57
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Anonym

Ja klart du kan få det :)

anv: MochM

lösen: kanske



:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-12 @ 16:03:34

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0